Videoclip - Eroare enormă a arbitrajului video în meciul dintre Pavlyuchenkova și Kartal
Anastasia Pavlyuchenkova și Sonay Kartal s-au înfruntat duminică la Wimbledon pentru un loc în sferturile de finală.
În timp ce rusoaica avea o minge de joc pe serviciul său la 4-4, ea a crezut că va câștiga, văzând lovitura adversarei ieșind clar în afara terenului.
Cu toate acestea, arbitrajul video nu a semnalat această mingie ca fiind fault, iar Kartal a câștigat punctul după ce Pavlyuchenkova a încetat să mai joace.
În final, Kartal a reușit break-ul și a servit pentru set la 5-4. Rusoaica s-a adresat apoi arbitrului: „Tocmai mi-ai furat un joc”.
Videoclipul cu mingea ieșită poate fi văzut mai jos.
Padelul amenință tenisul? Imersiune într-o revoluție care zdruncină ordinea stabilită
Dosare - Arabia Saudită, accidentări, război și afaceri: culisele fascinante ale tenisului dezvăluite de TennisTemple
Tenisul, noul teren de joacă al Arabiei Saudite