Videoclip - Când arbitrul întrerupe greșit meciul dintre Alcaraz și Draper
Jack Draper s-a calificat în finala de la Indian Wells după ce l-a învins pe Carlos Alcaraz în trei seturi (6-1, 0-6, 6-4). În finala de duminică, el va face față danezului Holger Rune.
Dacă meciul a decurs normal în primele două seturi, un incident arbitral a animat începutul celui de-al treilea set. La scorul de 1-1 și 15A pe serviciul spaniolului, arbitrul a întrerupt punctul.
Într-adevăr, Alcaraz încearcă o amortizare, reluată de Draper. Cu toate acestea, Mohamed Lahyani, arbitrul de scaun, întrerupe punctul. Suedezul consideră că mingea a sărit de două ori înainte de a fi lovită de britanic.
După două revizuiri, arbitrul a acordat în cele din urmă punctul lui Draper, deoarece mingea lovită ulterior de Alcaraz a aterizat în afara terenului.
Indian Wells
Cupa Davis: între reforme, critici și cultură națională
Paradoxul care divizează tenisul: între jucători epuizați și un calendar saturat, dar cu turnee demonstrative înmulțite
Formarea viitorilor campioni: focus pe declinul modelului public francez în fața academiilor private
Padelul amenință tenisul? Imersiune într-o revoluție care zdruncină ordinea stabilită