„A avut mult noroc că a rămas pe teren”, Stubbs revine asupra incidentului lui Musetti
Calificat în semifinalele de la Roland-Garros, Musetti s-a remarcat printr-un gest care ar fi putut să-l coste scump. În meciul cu Tiafoe, italianul și-a lăsat frustrarea să iasă la iveală, trimitând involuntar mingea spre o arbitră de linie. Deși și-a cerut imediat scuze, cel de-al 7-lea jucător mondial poate considera că a avut noroc să nu fie descalificat, conform fostei jucătoare Rennae Stubbs:
„Lorenzo a avut mult noroc că a rămas pe teren. Nu poți lovi mingea și atinge o arbitră de linie fără să fii descalificat. Știu că nu a intenționat să o lovească, dar a fost totuși un gest foarte nepotrivit. A riscat foarte mult”, a declarat ea pe contul său de X.
Musetti a primit doar un avertisment și, astfel, a reușit să învingă americanul. Va întâlni campionul en-titre Alcaraz pentru un loc în finală.
French Open
Paradoxul care divizează tenisul: între jucători epuizați și un calendar saturat, dar cu turnee demonstrative înmulțite
Formarea viitorilor campioni: focus pe declinul modelului public francez în fața academiilor private
Padelul amenință tenisul? Imersiune într-o revoluție care zdruncină ordinea stabilită
Dosare - Arabia Saudită, accidentări, război și afaceri: culisele fascinante ale tenisului dezvăluite de TennisTemple