Video - Carreno Busta împinge arbitrul de scaun la Girona după un punct controversat
Pablo Carreno Busta și-a pierdut controlul ieri în timpul meciului din turul doi al Challenger de la Girona, jucat împotriva lui Iliyan Radulov.
În primul punct al tie-break-ului din setul al treilea, Radulov a încercat o lovitură de forhand care a fost anunțată ca fault de arbitrul de linie (vezi videoclipul de mai jos). Cu toate acestea, după verificarea urmei, arbitrul de scaun Ali Katebi a considerat mingea bună.
O întorsătură de situație care a stârnit mânia lui Carreno Busta, ajungând să împingă arbitrul de scaun, înainte de a angaja o discuție lungă cu acesta și de a cere, strigând, venirea supraveghetorului pe teren.
După zece minute de dezbateri, supraveghetorul și arbitrul de scaun au decis reluarea punctului.
Această secvență i-a permis spaniolului să se remobilizeze, deoarece a ieșit în cele din urmă victorios din acest duel după 3 ore și 20 de minute de joc (6-2, 5-7, 7-6).
Cupa Davis: între reforme, critici și cultură națională
Paradoxul care divizează tenisul: între jucători epuizați și un calendar saturat, dar cu turnee demonstrative înmulțite
Formarea viitorilor campioni: focus pe declinul modelului public francez în fața academiilor private
Padelul amenință tenisul? Imersiune într-o revoluție care zdruncină ordinea stabilită